Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, April 24, 2010

aku.budak.baru.ingin.kongsi.\(^_^)/


Bismillahhirrahmanirrahim…

~Assalamualaikum…
Akhirnya,aku ada juga blog sendiri..hehe
Ye..sebelum ni..memang kena buat blog,tapi tu pun sebab kat matrik kena amik subjek SAINS INFORMATIK,jadi buat blog itu satu kewajipan,penuhi silibus..hehe
Tapi,blog tu wordpress,dan aku x leh bukak,sebab tak ingat kata laluan..

~Kadang2 aku terfikir,perlukah aku ada blog sendiri?
Sebenarnya,aku tak tahu nak tulis apa kalau nak buat blog,lama aku fikir,
Lalu aku jumpa jawapan untuk persoalan aku..

~Semoga isi2 blog yang aku sampaikan akan memberi manfaat kepada orang lain jugak…
Maksud aku,cerita2 yang akan aku tulis,pengalaman hidup aku,banyak pengajaran yang dapat aku sendiri amik..dan aku harap dapat memotivasikan orang lain walau tak banyak,sedikit pon x per…bagi yang nak hayatilah..(hehe..)

~Aku harap di akhir setiap cerita yang aku coretkan,kita akan dapat menilai kembali diri kita sendiri,dan yakinlah bahawa:

~Setiap yang terjadi pasti ada hikmahnya,cuma kita manusia yang tak tahu,bila,di mana,dan apa kah hikmah itu,biarlah takdir yang merungkaikannya..
Yakinlah akan janji2 ALLAH..dan ALLAH bersama orang2 yang sabar…


~Wahai insan yang di sana,mungkin saja ini kau dengar,melalui semesta ini aku sampaikan….



~bersambung~

No comments:

Post a Comment