Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Friday, April 30, 2010

Sudah habis ----Idgzam----- (^_^)



~14/4/2010-30/4/2010 Exam in progress~

Assalamualaikum....(^_^)

~sangat seronok aku rasa..
~terasa betul2 hilang tekanan...
~buktinya..aku teros pergi mines...
~belasah makan KFC...hahaha \(^_^)/
~dah lama x makan dan kuar pergi jalan2..emm
~sebab sibuk jer dari hari tu..haha(bajet busy,kehkeh)
~tapi,serious lama tak kuar...
~bila aku pergi mine,mcm banyak dah kedai baru..eh??
~ke aku yang dah lama tak jejak kaki..hoho
~aku sempat la beli buku kat sana
~dan x lupa untuk adik2 kat rumah,DRAGON BALL THE MOVIE...haha
~sebenarnya tak tau nak belikan apa...
~adik aku tepon hari tu...aku tanya nak kirim apa2 tak???
~dia pon cakap:"kirim salam jer la"
~haha...mcm tu la gaya adik aku...

~ape pon...aku sangat seronok hari ni...
oraittt..marilah bergoyaaaang kaki!!!!
selamat bercuti semua..dan selamat beramal(^_^)




hehe...free..:p



A smile is a language that even a baby understands..

No comments:

Post a Comment