Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, July 10, 2010

ayuh..kembali ke sekolah..ayuhh!!(^_~)

Assalamualaikum..
Jam menunjukkan pukul12.56 pagi,sabtu
Pukul 12.30 tengah hari,terbanglah aku ke UPM
selamat tinggal sabah.=( (emo..emo..haha)
Sem 3 menanti..dengan subjek2 baru..wajah2 baru dan lame..hehe
dan aku harap semuapon bertambah baik lagi..
Inilah subjek2nye yang amat..amat.....ape???haha
DIETETIK,TAHUN 2,SEMESTER 3
BBI2421 GENERAL WRITING SKILLS
PKK3202 PEMAKANAN DAN METABOLISME

DTK3100 PRINSIP PERSEDIAAAN MAKANAN

MTH3003 STATISTIK BAGI SAINS GUNAAN

PKK3401 PENILAIAN TARAF PEMAKANAN DAN KESIHATAN KOMUNITI

SBP3202 BIOKIMIA KLINIKAL

Umm..begitulah..makin mencabar kepala aku..haha..tp seperti biasa..masih ketakotan dengan subjek yg ade kimia..haha
xpe..xpe..bertahan..>.<
Semoga ALLAH permudahkan segalanya...Amin..
Ni dah nak masuk sem baru ni..
maka,betolkan NIAT,datang U,nak belajar kerana ALLAH SWT..
ingatlah balik..pesanan2 abah mak kite awal2 dulu..
''nak,belajar rajin2 yer''
''makan,jangan study je''
''solat,jaga betol2x''
''tido,jangan tengok movie je'':P
wah teringat masa masuk U awal2..haha

emm..semoga hari esok lebih baik dari hari ini...Amin..dan harap2 dapat belajar dengan baik,aku akan berusaha lagi...InsyaALLAH...
Jangan putus asa,kalo tak dapat apa yg diimpikan..usaha lagi dan bertawakal kepada ALLAH SWT...
ALLAH berfirman yg bermaksud:
''Sesungguhnya tidak berputus asa dari rahmat dan bantuan ALLAH itu melainkan kaum yang kafir''(Surah Yusuf:87)
terimalah lagu yang diajarkan oleh fasi2 orientasi dulu..hehe
'' sayalah permata anak kesayangan, kebanggaan ayah dan ibu, saya di besarkan dengan kasih sayang, hanya yang terbaik untukku, menjadi harapan di masa hadapan, sayalah anak yang cemerlang''
\(^_^)/
bermula lagi satu.titik.permulaan.dalam hidup aku.

4 comments:

  1. huhu..berusahalah bersungguh2..
    note kecewa: statistik n makanan dan metabolisme, subjek membunuhku..hoho..

    ReplyDelete
  2. datul..hwaiting!~hehe
    aku ngah emo ni..esok da fly..=(

    ReplyDelete
  3. kak kila:terima kasih:D
    rase mcm susah je..lebih2 lg biokimia klinikal-_-'
    hehe..
    kak kila pon semoga berjaya:D

    ReplyDelete