Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Tuesday, July 13, 2010

kisah aku balik universiti:D

Assalamualaikum..\(^_^)/

10/07/2010-sabtu-

Alhamdulillah..sampai ke UPM dengan selamatnye..
cuak jugak naik teksi sorang2,tp aku berserah sepenuhnya kepada ALLAH SWT..
ok..tambang teksi dr LCCT ke UPM,serdang ialah RM 64.30..hoho

sampai2 je,dah petang..cepat2 turun pergi pejabat kolej nak amik kunci..
dengan penat2nye..berlari-lari anak,akhirnya sampai..tapi sayang pejabat kolej dah tutup...
aku pon rehat2 la kejap..tak tau nak buat ape..
dengan takdir ALLAH,sorang kawan aku lalu...borak2 kejap..dia pon kate..''cube naik rumah
mungkin pintu tak kunci....''aku pon berharap la....
pastu cepat2 lagi naik kolej kediaman...
wahhhh!!tingkat 4...-_-'
penat...hehe

yeahhh!!\(^_^)/pintu terbuka..dalam hati aku..'' ohh...aku dah bagitau yg aku akan balik awal...''
thanks to pihak pengurusan kolej 17..:D
aku pon lepak2 la...melihat-lihat pemandangan di tingkat paling atas...
pastu angkat barang dr tingkat 2..turun naik..turun naik...fuuhhhhh!!!!
-_-'
slim aku macam nih..haha


selesai semua tu,aku pon rehat2 balik..hahaha..asyik rehat je...
pastu aku pergi beli barang2 segala penyapu,mop
dan kerja2 pembersihan dijalankan selarat yang aku boleh...haha

malam menjelma...tido sorang ke aku????
tiba2 roomateku tepon..
wahhhh..dia pun akan sampai malam tu!:D
yeahhhh!!!
dan selepas penat2 mengemas barang....tidorlah dengan lenanya...zzzZZZZZ...


Begitulah kisahnye sorang budak perantau yang balik sorang2 dari sabah....
haha..\(^_^)/


memang penat jugak hari2 naik tingkat 4..hehe
tetapi bukankah aku hamba ALLAH,harus bersyukur dengan segala kurniaan dari ALLAH SWT...:D
makanya,dalam menempuh kehidupan kita,terapkan nilai syukur,semoga ALLAH merahmati kita..amin...






next---->pesan abah tentang CINTA


2 comments: