Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, October 2, 2010

dah dua kali....

Assalamualaikum..

dah dua kali aku menghadapi tests dalam keadaan yg tertekan..-__-

mase tu aku nak amik ujian 1 statistik
pastu berlaku sesuatu peristiwa sebelum aku nak jawap test
bukan pasal study pon..pasal bende lain
jadi,agak terganggu jugak semasa menjawab
eh.. memang tak leh jawab sangat pon..hehe

mase tu aku nak amik test 2 DTK,perinsip persediaan makanan,jumaat baru ni
pastu terjadi lg satu peristiwa sebelum aku nak jawap test
bukan pasal study atau test pon..pasal bende lain
jadi terganggu sikit arr emosi tu..huhu
padahal dah nk dekat2 test...relax2 jer..hehe



jadi,konklusinye
elakkanlah berKONFLIK semasa dekat2 ngan test atau exam..
sebab akan mengganggu kita nanti..
tapi ye lah..masa depan,apa nak jadi, bukan kita tahu pon kan?
kdg2 ada je bende2 yg mengganggu tanpa disangka2
sakit perot ke,demam ke,gadoh ke,kene marah ke,mcm2 lah...
kdg2 bende2 mcm ni...x dijangka2 akan terjadi...
banyakkanlah bersabar....
tenang2kan hati sebelum masuk dewan peperiksaan
dan bacalah doa sebelum menjawab...




No comments:

Post a Comment