Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, January 16, 2011

al kisah...sem baru..

Assalamualaikum..


apa khabar semesta baru?

hari2 aku pulak dah bertambah kerja2 baru..
penat tu...haha
tapi ni baru masuk tahun 2..aku tengok senior 3 year lg busy...ish..ish...

baru2 ni,pergi kem pemantapan organisasi(KPO)
penat tapi best! ^_^

merit oh merit..nak duduk kolej kena kumpul merit...
merit banyak2...haaa
kalo tak siap sedia nk di 'interview' hujung sem..
minggu ni banyak aktiviti yg boleh dapat merit...
rasanya paling banyak tayangan..kehkeh
yang agak menarik program pasal CERVICAL CANCER
yang ni kita perlu cakna...ewahh bahasa..(kena amik kisah)
sebab aku tak berapa tahu bende ni..
sebut pasal program,dianjurkan oleh kelab biomedik upm.

dan tersebutlah jugak kisah kelab pemakanan dan dietetik
emm..tak start apa2 lagi..
sebenarnya dah pening...kdg2 tak tau nk buat mane satu..ye lah..assingment pon ade kene buat program..dengan cikgu2 sekolah menengah lagi....

td dapat mesej dr sorang senior..


"tu la pasal..kne pandai manage masa datul..tu yg kalo bleh buat program awal2 or skrang..Nnti lg brtimbun assingmnet,test lg..."

risau jugak la..banyak2 kerja karang..mood boleh berubah...tak best laa...
so kena pandai kawal emosi..harap2 semuanya berjalan lancar..amin...^_^

bercakap soal cuti raya cina,mcm biasa aku tak balik la...jadi penjaga kolej..hehe
xpe lah..nanti cuti panjang jugak..emm..sabar...

bercakap soal biasiswa...huuu..tak masuk lagi...jadi???
pandai2 la berjimat cermat wahai diriku..

bercakap soal buku...emm...pertama kali lah aku beli buku semahal itu..
harap2 aku akan manfaatkan dengan baik..InsyaALLAH...

eh,apa khabar cintamu? ^_^

mental kena kuat!

No comments:

Post a Comment