Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, January 31, 2011

sebak

Assalamualaikum...


Lagu ni sangat menyentuh hati laa...
sebak je kalo dengar lagu ni...Aku merinduimu...
x de la sebab x dapat balik cuti..hahaha
cuma memang lagu ni mengingatkan kepada abah,arwah ummi dan mak...
kalo sebelum gi exam..kdg2 aku pasang gak..^_^
korang hayatilah liriknya..
korang tau apa yg tak best belajar jauh2??haha
pada aku laa...emm sebab aku tak tau cerita sebenar kat rumah!!~_~
bila aku balik cuti sem,barulah aku dengar segala-galanya..dan aku tak dapat buat apa-apa!.
Tapi aku paham,kenapa tak diberitahu aku awal-awal..hehe


Bersyukurlah ngan apa yang korang ada,memang la..kehidupan kita semua berbeza..cerita dalam keluarga kita juga berbeza,tapi tahu apa yang sama?
"Kita anak dan mereka ibu bapa
perlu saling melengkapi antara satu sama lain"

Life is tough,and that is how we learn about life
"carilah kebaikan,maka akan kuranglah kebencian..."


"Ya Allah,ampunkan dosa-dosa ibu bapaku,murahkan rezeki mereka,jauhkan mereka dari azab api nerakaMu" Amin..


Redho ALLAH seiring dengan redho ibu bapa,
kemarahan ALLAH,seiring dengan kemarahan ibu bapa.
(hadis riwayat tarmizi)






alamak,mata masuk pasir T_T

No comments:

Post a Comment