Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, February 13, 2011

Tapi manusia memiliki batas rasa

Assalamualaikum...
Wahh..banyak test la..musim ni..musim??haha
layan je la...test ngan exam,nk tak nak.memang natural ada!
Moga ALLAH permudahkan segalanya,amin.
^_^
"Apa tak bosan kau terus sakiti aku
Namun ku tetap mencoba bersabar
Tapi manusia memiliki batas rasa
Jika kau lakukan berulang-ulang



Jangan kau ganggu aku dulu
Aku tak ingin bertemu kamu
Kuharap kamu akan berubah


Jangan hubungi aku dulu
Aku tak ingin kau ganggu dulu
Sekrang kau pikirkan salahmu"





-mahkota band


tersiratnya ialah:i need my own space...
ceewahh..haha...x delah..banyak je 
cabaran minggu lepas,so nak rehat..:)

:P

hehe..ELAK JERAT VALENTINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



5 syarat melakukan maksiat

Jika kamu bermaksiat kpd ALLAH,

1.jgn makan rezeki ALLAH.
2.jgn tinggal dibumiNya.
3.carilh tmpt bersembunyi yg x dpt dilihat oleh ALLAH
4.Jika malaikat maut datang ingin mncabut rohmu,cuma kau menolak prmintaan itu.
5.Jika malaikat zabaniyah dtg mengiringimu ke api neraka,cuba jgn kau ikut bersamanya..

MAMPUKAH KITA?SEDANG SEMUA MILIK ALLAH!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment