Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, February 19, 2011

dinner

Assalamualaikum..


^_~..tinggal satu lagi TEST ..HEALTH PROMOTION..(x tau la mcm mana ni..)
Pagi kemarin,test epidemiology, 4 ESEI..ape lagi..sesi mengarang bermula:p
dah ada dah result yg kuar...bersyukur dengan apa yang dah dapat...maybe usaha aku tak sekuat orang lain..
tenet x dapat la kat kolej,so aku kat library..:P


Ok...cerita pasal dinner...semalam meeting lagi...aku pulak,malam  tu la sibuk nk buat minit mesyuarat...:P


(eh,buddy datang melawat..hihi^_^)


sambung..sambung..

Meeting dinner malam tu tak lama dan tak kompleks sangat macam 
meeting sebelumnya.Cuma nak update terbaru daripada AJK-AJK dan bincang masalah-masalah yang timbul.Termasuk ni dah 3 kali meeting.Banyak kan?Dah beberapa kali aku naik turun,pejabat TD,baru khamis tu settle kerja.Tu pun settle separuh,sebab s/u TD agak sibuk.Nampak gaya permohonan nk dapat banner ngan plak penerima sijil x diluluskan.Kadang2 aku terpikir,mcm mana prosedur orang atasan ye.Tengok bajet ke?Atau tengok program ke?atau….Maknanya,kena siap pakai duit kelab la ni,sebab sponspor pon belum dapat kelulusan.Pastu,kira bilangan ahli yang nak pergi dinner.Kira-kira,x sampai 200 orang.Yang dapat dipastikan ialah seramai 120 orang.Maknanya???Untuk bayaran deposit,ialah sebanyak RM2000,jadi kalau tak sampai 200 orang,maka deposit tak akan dikembalikan.Ini sefaham aku la.Emm..sekarang tinggal 4 year dietetik.Mereka ada dalam 20 lebih.Kalau pergi semua,maka dalam 140 lebih.Jadi???Tunggu dan lihat bagaimana.Hujung bulan ni,ada meeting ngan penasihat kelab tentang perjalanan program dinner dan aktiviti-aktiviti kelab yang lain. Segalanya akan ditentukan nanti.Tadi ada bincang nak tubuhkan ALUMNI KELAB,jadi dorang bolehlah hulurkan sumbangan ataupun buat apa2 aktiviti untuk ahli-ahli kelab atau ahli-ahli alumni.Nampak senangkan?Tapi prosesnya agak rumit.Nak kena pilih sorang jumpa ngan wakil senior.Siapa?Semua pun mcm busy ngan kerja dan program masing2.Akhirnya dan ada wakil.Lepas tu kena bincang,segala visi,misi,objektif,aktiviti dalam ALUMNI.Timbul pula persoalan?Sape wakil yg nak kena jumpa ni?Sebab alumni yang nak datang pun x tahu siapa lagi,berapa orang.Ada ke tak kat UPM?Sebab kalau nak jumpa nanti senanglah sikitkan.Emm..begitulah ceritanya.Pasal sape nak datang,ke tak nak datang,bagi aku terpulanglah kepada diri masing-masing.Pergi dinner bukannya murah.Tak yah la wajibkan.RM 40.Bak kata sesetengah orang,kalo gi KFC dah boleh beli berapa banyak kan….Tapi yelah ni kan dinner kat luar.Apa yang aku boleh buat ialah usaha nak ajak mereka.Tapi kalau di akhirnya,hanya itu je yang nak datang,terima sahaja dengan baik.Cuma kadang-kadang rasa sedih gak la,bila apa yg dirancang tak semua sokong..ape pon,begitulah kehidupan,x semua akan berlaku mengikut kehendak kita...SMILE and CHILL ^_^(ayat buddy ni)

Banyak lagi yang aku nak cerita pasal dinner..hehe…walopon aku pun x la minatpun dinner2 ni,tapi DINNER kali ini mengajar aku tentang banyak perkara…


Ianya lebih dari sekadar makan…

Aku pun x tau kenapa aku nak tulis kat sini.Maybe sebab dah lepas banyak test..hehe..Satu lagi test..Bolehlah relx-relax sekejap.


urban??





No comments:

Post a Comment