Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, March 27, 2011

hari ini aku gembira^_^

Assalamualaikum..


hari ini aku rasa gembira,dapat masuk kedai buku,jumpe handphone yg menarik,dan siap satu kerja ICT  ^_^ Alhamdulillah..


Sabtu
^_^
hehe..tadi aku jalan2 ngan housemate pergi The Mines..
huyoo...aku heran..,memang tengah banyak SALE ke sekarang ni??haha
tapi aku x terpengaruh la,nak membeli belah semua ni..hihi
beli yang penting je..:p
emm...aku masuk kedai buku,mcm biasa...aku memang suka masuk kedai buku..
aku pon x tau kenapa..bukan aku beli pon,tp ntah suka je dikelilingi banyak buku...^_^
emm,teman housemate aku dia nk cari handset...
aku sangat berkenan dengan satu handphone ni...teka ape???jeng..jeng..jeng...:p


Xperia™ X8


                    



wahh..aku suka tengok yang warna biru....mentang2 minat warna biru...hahaha^_^
tapi x beli la..tengok je...sayang pulak nk tukar handset...masa matrik lagi tu..hehe


malam ni,kitorang satu rumah buat study group untuk subject ICT..hihihi..buat assignment la...
ini la hasilnya....
HTML,kena buat webpage
yang ni asas je^_~
pening la buat ni...
sebenarnye ade je software untuk buat webpage,tapi kami kena belajar buat yang manual...



=>MY SELF
korang nk buat jugak tak??hehe
layari laman web ini: www.w3schools.com





"Dan ketika Tuhanmu memaklumkan: 'Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih'." (Q.s. Ibrahim: 7)

1 comment: