Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, March 26, 2011

nonreactive

Assalamualaikum..


Nonreactive
Alhamdulillah


Tapi kata Dr,aku kena ambil vaksin
kalau 1 set,3 dos
aku agak terkejut bila tau tahap antibody aku-_-'
antibody juga pandai lemah...
3 tahun sekali kena check balik..
apa lagi,fikiran terus ingat kat rumah..
mcm2 aku tanya Dr..
kemudian aku balik...
aku bukak uSPOT


KEMPEN SUNTIKAN IMUNISASI DOS KE -3 2010/2011, PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI, UPM
TARIKH  : 28 MAC 2011 SEHINGGA 1 APRIL 2011
TEMPAT : FOYER PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI, UPM
MASA    : 9.00 PAGI SEHINGGA 4.30 PETANG
VAKSIN  : HEP A
              HEP B
              TWINRIX (HEP A + HEP B)
              CHICKEN POX
              MMR
              CERVARIX
              TYPHOID
 

SILA HUBUNGI SR. MAIMUNAH/SR. KAMARIAH DI TALIAN 03-89467345
tadi,aku tepon abah..cerita la semuanya..
pastu,cerita lg..
''abah,kak teh tak leh nk angkat sangat la subjek diet,
tapi kalo psikologi,ok pulak........."
talian putus....
kredit tinggal 30sen
maybe aku kena guna nombor digi jugak..hehe

akupon x tau kenapa tetiba berdebar...

No comments:

Post a Comment