Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, March 21, 2011

PANCAKE^_^(ada aiskrim)

Assalamualaikum..

Isnin sudah..hehe
hari sabtu ngan ahad aku buat 'lawatan' ke PKU(pusat kesihatan universiti)
sabtu tu aku pergi waktu petang,tutup sudah...
tadi pagi dengan semangatnya aku datang pagi-pagi...tp
kene datang hari bekerja pulak...
isnin aku free x?haa..petang...
tiba2 aku berdebar tak tentu pasal...-_-'

emm...tadi kawan aku mitak  tolong bg resepi wat lempeng or pancake,nak buat breakfast..
aku pon flash back "pernahke masak lempeng kat lab?";p
akhirnya....aku pun cari tempat biasa...
jeng..jeng..jeng...^_^



Dan yg akan terjadi, andai tak sama dgn kehendak hati, insyaAllah redha dengan ketetapan Illahi.

No comments:

Post a Comment