Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Wednesday, July 13, 2011

Kotak rahsia (last part)

Assalamulaikum..


^_^


Jom tengok apa ada dalam kotak ni..
jeng..jeng..jeng..




tada....
jom check^_^




ada kad raya,kad birthday,kad good luck,kad good bye
dari kawan2 ^_^


ada album2 gambar...sekrang dah x de dah album gambar...
semua digital punya pasal..haha

ada gambar ini juga..ini masa form 3
dapatlah merasa jadi wakil kelantan main catur
kat johor..:) sekarang,dah lama x main catur...


ada ini juga....
majalah sekolah faris,SEMASA
dari form 1 sampai form 4
form 5 punya aku x de,
sebab x datang graduasi hari tu..:)

yang ni hadiah2 buku,
dan yg depan tu buku biodata:p
boleh la nak antar kad raya kat kawan2 kalo dah tau alamat..:)




ini catur kristal..hadiah hari lahir dari seseorang:)
aku memang suka catur kristal..cantik..
masa kat sekolah menengah dulu,selalu pergi PT(pantai timur)
tengok catur kristal,tengok je la...x beli pon ^_^
x sangka ada insan yang tau aku suka catur kristal..
apa pun yg terjadi,terima kasih banyak2
nama blogni pon crystal chess...:)

itu sahaja..semua dah tinggal kenangan,tengok balik semua ni,banyak dah terjadi di sekolah menengah..mengingatkan pada suatu masa dahulu  
bahawa aku juga melakukan kesilapan,
aku juga belajar memaafkan walaupun rasanya perit sehingga kini
aku belajar banyak dari kawan2,senior2..
ada yang mengajar aku untuk tidak mudah tewas dengan perasaan
ada yang mengajar aku untuk terus sabar dan tabah dalam menghadapi kehidupan
ada juga yang mengajar aku apa itu cinta! ^_^
ada lagi sebenarnya isi dalam kotak ni,tp yang tu
 biarlah rahsia..hahaha:p

"korang pun mesti ada kenangan tersendiri,x kiralah yang manis ke,pahit ke,pedas ke,
tapi itulah rempah ratus dalam kehidupan,tanpa semua tawarlah kehidupan ini...ceewah:p"







No comments:

Post a Comment