Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Tuesday, August 16, 2011

Cerita 16 Ramadan : Mak saya menangis...

Assalamualaikum..


Ini kisahku-Wardina Safiyyah

"Mak saya menangis..malu sangat....".
"Mak saya doakan sy x menang pertandingan tu"
"...Ibu saya di tingkap,tengok je saya,dengan airmata dia yang menitis,saya keluar.."





"Tetapi kerana kesabaran dan saya percaya kerana doanya
maka saya berubah seperti hari ini.."
"doa ibu itu adalah antara doa yang paling makbul sekali.."

Kita yang menentukan kita nak berubah atau x
Sekali kita dah mengambil satu langkah yang baik
sedikit demi sedikit..
InsyaALLAH kalau kita berusaha,ALLAH pasti akan tolong
ALLAH akan beri,hantar insan2 yg baik di sekeliling kita
mungkin tanpa kita sedar...
mungkin tanpa kita sedar..
kita dikelilingi mereka yang baik2
atau mungkin kita akan jumpa seorang yang baik dalam perjalanan hidup ini....


"Ya ALLAH,janganlah Kau tarik balik nikmat hidayah yang telah Kau berikan kepada ku.
Ya ALLAH,janganlah Kau tutup pintu mata ini dari segala kebaikan yang 
sebenarnya jelas di depan mata ku...
Ya ALLAH,janganlah Kau tutup pintu hati ini dari 
menerima segala nasihat dan teguran...
Ya ALLAH,aku mohon dengan sangat.....mohon dengan sangat.."
Amin...

No comments:

Post a Comment