Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, September 4, 2011

I dan II = selamat tinggal

Assalamualaikum..

(I)
Cuti dah nak habis la...-_-'
kemarin adik aku dah pergi semenanjung....UM
esok abang aku pulak sambung master kat Johor..UTM
hari Jumaat,aku pulak teruskan Tahun 3 kat UPM
selamat tinggal keluargaku,selamat tinggal sabah..:(


(II)
Sampai sekarang aku masih x dapat lupakan kisah itu
Ya ALLAH,teguhkan hatiku....kuatkan semangatku..
semoga aku mampu teruskan apa yang dah aku lakukan dan niatkan..
Benar,kadang2 hati aku goyah...hati aku rasa sedih...-_-'
benar hari ini aku rasa terjentik dengan kisah lama..
benar,aku akui kadang2 aku juga teringat,kdg2 aku rasa bersalah
apa aku telah mengecewakan dia?
kdg2 juga mimpi datang bercerita tentang dia...kenapa?kenapa?!
aku diam...kerana hanya sebak yg selalu menemani..
tapi aku perlu kuat setelah aku pilih jalan ini..
jalan yg begitu menyedarkan aku...
kadang2 aku jadi takut...takut..kalau aku x mampu bertahan
dengan apa yang aku pertahankan..:(
aku perlu sabar setelah aku putuskan untuk berundur diri...
selamat tinggal kisah silam..

==>Kerana soal hati sukar difahami

No comments:

Post a Comment