Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Thursday, October 27, 2011

ada di sana,tiada di sini,apakah itu?^_^

Assalamualaikum..

Raya haji nanti,abang2 dan adik saya balik sabah..
tapi saya tak balik.,cuti kami lain2,harga tiket juga  membuatkan saya memejam mata >.< dan rasa nak menyorok di bawah bantal-_-'..mahal.....
tapi tak pe,dah biasa..mari kita lihat apa ada di sabah..^_^'

 ini bilik saya..

 rindu bilik ini...
adik2 selalu main di bilik ini...
selalu kacau saya..tapi x pe..

bantal biru tu,ada senior bagi,
bantal merah tu,ada kawan bagi,
bantai kuning belang biru tu,ada junior bagi^_^


ini kolam ikan,dari tingkap bilik saya,boleh nampak kolam ikan
suka dan tenang...abah bertungkus lumus untuk kolam ikan ini..^_^

dari tingkap bilik saya juga boleh nampak gunung kinabalu,satu pemandangan yang sangat2 dirindui,
kerana gunung kinabalu hanya satu di hatiku..ewaahh..:)

itulah jawapannya,bilik aku,kolam ikan,gunung kinabalu..
semua ada di sana(sabah),tiada di sini(upm)

mode: rindu sebenarnya..
^_^

No comments:

Post a Comment