Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Thursday, October 6, 2011

Fire drill

Assalamualaikum...



huhu
fire drill..
tok!!!!!tok!!!tok!!!!tok!!!!(pintu rumah diketuk)
aku pon dengan lajunye dan tensennye pergi bukak pintu..
sape lah yang ketuk kuat2 nih...huh!!-_-
''keluar yerr..ade kebakaran....pergi kat kawasan lapang''
lebih kurang laa ayatnye...
aku pon..diaammm....blur-_-
x dapat nak pikir ape2 lagi selain nak cabut lari..
teros bangunkan roomate...
''wehh..aku tak nampak ni,''
''eh,mane selipar aku???''
itu cerita Setahun yang lepas..

tahun ini?^_^'
aku lebih cool menghadapi nye...hehee^^(kening diangkat kedua-dua belah)
x de dah nak kalut2..
semuanya ok..:P
ye lah..cukup la aku kelam-kabut tahun lepas..

apepon..aku tetap anggap latihan ni sesuatu yang penting
x terfikir bila pihak kolej akan buat fire drill ni
tapi,bagusla..
sekurang-kurangnya tersedar bahawa  x kira masa 
apa-apa boleh terjadi...

Ya ALLAH,ampunkan dosa-dosa hamba-hambaMu..Amin...


No comments:

Post a Comment