Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, October 31, 2011

Kehilangan

Assalamualaikum..


Tadi pagi,abah telefon..
nenek dah meninggal...


Aku melihat nenek dulu,bagaimana dia melalui dan mengharungi cabaran itu,
ALLAH lebih mengetahui segalanya...


Innalillah wainna ilaihi raji’un


macam2 aku fikir...hari ni asyik rasa sebak je..
tp kena kuat..kena kuat semangat...


Kini,aku kehilangan 3 wanita dalam hidup aku...
masing2 punya cerita yang berbeza..
yang pasti ketabahan  mereka melalui cabaran hidup tidak akan aku lupakan...


Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return..
semoga ditempatkan dalam golongan orang2 yg beriman..Amin...




2 comments: