Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, October 1, 2011

pertemuan di komuter serdang^_^

Assalamualaikum..

Tadi aku pergi MID VALLEY..nak jumpa adik aku yang kat UM tu..
masa tungguu kat ktm serdang,tunggu punya tunggu...haaa..dah sampai...tp..penuh!!!aku pun terlepas nak naik...-_-'emm...buat relax je arr..duduk2 dan tunggu lagi...

tiba2 ada sorang student tanya aku(dia cakap english)
"jauh ke nak pergi kl sentral?"
aku jawap la x jauh sangat.
pastu kitorang berborak-borak la...(tiba2 je..haha)
dia ni student thailand,buat exchange program kat UPM
4 bulan kalo x silap
so,kitorang pon cerita la mcm2..
pastu aku pon promote la Sabah..(inilah anak jati sabah^_^)
aku kata sana pon banyak etnik gak..
aku pon x tau sangat pasal thailand(ingatkan nak tanye pasal cite tu...yang high school tuuu....yg ada hero hensem Ryu...:p...tp aku lupe la nama drama tu...so x tanye la...(sekali google,Wai Rai High School,^_^)
emm..akhirnya aku tanya dia pasal Tom Yam..hahaha^_^
siap aku add kat facebook lagi..hihi
nama dia Mink..
mcm2 la kitorang duk borak2...
emm...

oleh kerana terpaksa berhimpit dalam komuter tadi-_-'(bestnya kalo ada kipas ke,aircond ke..hehe)
maka,terpisahlah kami di dalam komuter itu....
membawa haluan masing2...
berakhirlah kisah kami...ceewah..

akhirnya...kami bertemu di Facebook^_^

No comments:

Post a Comment