Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Thursday, November 24, 2011

update!

Assalamualaikum....

Pasukan bola sepak Malaysia menang lawan Indonesia!^_^
bayangkan apa jadi kat blok aku masa tu...bising...
lepas tu siap ada bunyi bunga api...
hehe..

Air..kejap ada...kejap tak de..emm..
ada masalah la tu...
sabar saja lah....

Presentation Culture minggu depan...
malam ni je ada dua discussion..
satu untuk Clinical Nutrition,satu lagi Geatrik..
assignment2 masih banyak yang perlu disiapkan
nampaknya...Jumaat,Sabtu,Ahad,Isnin....kena bertungkus-lumus
bila nak cuti ni?^_^

Bila aku dengar 1 Disember...
dah nak dekat la cuti..hehe
nak balik rumah..yeah^_^

Tapi aku tertarik nak jadi sukarelawan untuk satu program ni..
tengok lah dulu...

Aku kena belajar sungguh-sungguh...
mungkin aku x bagitau orang lain
apa azam aku...tp aku perlu buktikan dulu..
yang aku boleh buat...

benar, kehilangan benar2 mengajar aku erti sebuah kehidupan...

aku tengok results tests aku,_-'
kena study kuat lagi ni...
tapi hari tu kuar markah assignment Culture,aku terkejut,tak sangka dapat markah macam tu^_^
tapi bila kuar result test Culture, terkejut jugak sebab dapat mcm tu-_-'

minggu depan test food safety..
satu lagi peluang aku...

sebenarnya semester ni aku rasa agak penat-_-;
7 subjek,22 kredit.,
tapi semester depan mesti lagi penat,aku rasa lah...
wahhhhh!!aku risau...-_-'

ok lah...tadikan...aku nak isi air...tapi......hehee^_^'



ia semakin  mengecil...hahahahaha
aku tak marah pon,x sedih terlampau pon...
aku asyik senyum je lepas tu...datul..datul..hahahaha,aku rasa geli hati je..bila fikir mcm mana ia mengecil..hehe^_^'

sebenarnya aku banyak kerja..banyakkkk....
tp aku tak stress malam ni...
aku cuma banyak kerja...jadi,aku nak buat kerja ni....
^_^


Masa tengok2 nota Maternal,jumpa kata2 ini:

Never give up; believe that it is possible. Don't expect to accomplish everything at once. Even small changes are significant and may be more enduring over the long term.

No comments:

Post a Comment