Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, January 15, 2012

Begitulah Ikhwan menjaga kehormatan Wardina

Assalamualaikum..

Ikhwan berkata "Jangan sentuh dia, dia tak ada tudung". MasyaALLAH, begitulah suami saya menjaga kehormatan saya. Dalam saat ini pun dia tidak mahu sesiapa pun melihat 'hak'nya. Saya amat berbesar hari ketika itu. Maka kerana itulah luluh jantungnya melihat gambar saya dahulu di 'post' sesuka hati di alam maya. Kasihanilah saya dan dia. Janganlah buat begitu lagi ya? Pelihara aib orang ain supaya aib anda dan keluarga juga dijaga. Percayalah janji Allah itu benar, ini bukan janji manusia.

====>Trauma

==>Cerita 16 Ramadan : Mak saya menangis...
:: Ini kisahku-Wardina Safiyyah ::
"Mak saya menangis..malu sangat....".
"Mak saya doakan sy x menang pertandingan tu"
"...Ibu saya di tingkap, tengok je saya,
dengan airmata dia yang menitis,saya keluar.."




No comments:

Post a Comment