Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Tuesday, March 6, 2012

You fight to hold on and you fight to let go

Assalamualaikum..

Belum pernah saya berurusan dengan sesuatu yang lebih sulit daripada jiwa saya sendiri, yang kadang-kadang membantu saya dan kadang-kadang menentang saya.. - Imam Al-Ghazali
                                                                              - Aku Islam


Change is never easy. You fight to hold on and you fight to let go.. but the fruit is wonderful.

Let them talk. Then put a smile. Because after all I know, ALLAH KNOWS BEST.
Those who kneel down to ALLAH can stand up for anything.


Aku mesti mencari cinta Allah sebelum aku mencari cintamu.

                                           -shared from = blog farah Lee

No comments:

Post a Comment