Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Friday, March 2, 2012

boleh kan aku menangis, ..sekejap?

Assalammualaikum...

selesai..MESYUARAT AGUNG KELAB FOODNATIC.
aku dah pencen jadi Setiausaha kelab..hehe..

Kemarin aku nampak kat desktop roomate aku,

Forget what hurts you in the past,
But never forget what it taught you.
so true...banyak sangat pengajaran...Noktah!


Setiap airmata yang jatuh saksi dosa.
Harga yang tak mampu ku tebus.

Di ribaanMu, kata aku: aku janji, hanya mahu diam, tapi, dalam diam-diam yang lama itu, kata aku lagi: tapi Tuhan, boleh kan aku menangis, ..sekejap?
menangislah sepuas-puasnya, tiada siapa memandang, hanya Dia yang setia mendengar.
-Aku Islam.

No comments:

Post a Comment