Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, March 5, 2012

Kenapa aku diam?

Assalamualaikum..

FINISHING SCHOOL dah habis kemarin:)
last sekali ada interview,mock interview..
tp rasa mcm duk kena interview betul2 pulak...hahaha
sebelum tu pulak ada sesi mengkritik..how u dress?:P
huu..ngan aku sekali kena..haha..layan....

Selagi kita tak redha,
hati tak akan tenang.
jiwa tak akan bahagia. 


biarlah sama sama kita menjaga hati
ku harap kau mengerti
                                                          -Aku Islam

marahlah dia,biar sebentar saja
marahlah aku,biar sebentar saja
Kenapa aku diam?
Kerana aku penat..
Aku ingin rehat...
Aku penat hidup dengan marah...


No comments:

Post a Comment