Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, April 9, 2012

Cuti

Assalamualaikum..

Sekarang cuti..
mcm biasa aku sekadar penjaga kolej yang setia...hehehe:p
homework banyak yang kena siapkan.
masa depan yang perlu difikirkan.ceewah..cakap je,praktikal dah dekat, tapi x mantap2 ni-_-
risau la...even nak pergi in house training pon cuak jugak ni.
kdg2 rasa nak jerit je..hahahaa....
stress kee??:p,,relax..relax...pasti boleh!.
Senior2 aku dah kembali ke kolej,meneruskan praktikal untuk community.
Ni pon aku cuak jugak..hehe..ye lah...maknanya, praktikal untuk kami makin dekat..-_-
haha..kdg2 kan kalo aku bersiap sedia nak buat role play [ berlakon jadi dietitian/patient ] masa tu, mesti x jadi role play, x pon, x terpilih nak role play..haha...semangat je:p
x pelah, tu maksudnya aku kena sentiasa siap sedia bila2 masa di mana jua..ceewah..
ku pandang ke kanan, ada questionnaires yang belum selesai,ada kek juga peneman:)
ku pandang ke kiri, note book menanti untuk dipenuhkan, buku Krause yang sedia untuk dibaca..
bila ku pandang ke depan,  food exchange list salah satu menjadi tatapan.

Petang tadi,mendapat panggilan dari Pn L, dietitian upm..tenang aku mendengar dan meng confirmkan..hehehe...nampaknya, tiadalah aku praktikal di Sabah.
tapi x pe..sebenarnya ..bila lama aku fikir, x kisah la kat mane pon,[kisah jugak kot:p] tp yang paling penting mcm mane kita nak bawak diri kita nanti (risau, bila diri tak mantap2 ni-_-)
Kemudian ke makmal diet, singgah di makmal kaunseling,wah,,,ramai senior di sana..segan aku..haha-_-
sekejap sajalah aku meneruskan pembelajaran di sana:p
singgah di makmal penilaian, ada kek menanti..hehe:)

Perjalanan petang aku teruskan, naik ke pejabat timbalan dekan, urusan kelab foodnatic perlu aku selesaikan.
berjumpa terus dengan timbalan dekan, sign, cop on the spot:)
Turun dari pejabat, bertembung lagi dengan senior2..mereka kelihatan gembira:)
Langkah kaki aku akhirnya terhenti di depan DK,duduk sambil cuba menyelesaikan quiz diet terapi 2.
Mengantuk datang. Teringat kain baju masih di jemuran sedang awan seakan bersedia menurunkan hujan.
Kembali aku di rumah, sahabat telah mengangkatkan kain baju ku. Terima kasih.:)

Handpone berbunyi. Adik2 di rumah telefon. Terus aku rasa gembira:)
Aku rindu mereka.

Moga Allah permudahkan urusan2 kita semua.Amin.



Terima kasih untuk perkenalan selama ini.:)
aku pasti rindu kamu semua.
hehe...aku je kot paham.

No comments:

Post a Comment