Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Friday, June 22, 2012

sedih

Assalamualaikum...

Aku sedih la..
td aku tido..tp aku terbangun..
aku ingat aku dah lewat..sbb aku x packing lagi..:(
tak tau la kenapa,kalau sedih,selalu aku cari kak nana
kak nana ? ye kak nana
student medik USM..hehe
hari tu aku sedih...so aku tepon dia..
hari ni pon aku sedih..so aku chat ngan dia..
tapi hari ni..aku jadi sedih sangat..so aku x dapat nak chat ngan dia lama2..

ada 2 orang lg yg aku rasa menceriakan hidup aku
kalo sedih,stress
cik @crenarchaeota dan cik @frh_yasmin :p

min,besday kak kila 11 July:p
untung min dapat kawan mcm kak kila
susah,senang,saat berduka,bergembira,kak kila ada je untuk min
kak kila sangat ambil berat pasal min..betul ni, x tipu..
she is a good friend,very good friend for you..believe me:)

No comments:

Post a Comment