Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Sunday, November 18, 2012

Aku menangis sambil makan


Assalamualaikum


Malam ini,
Perlahan-lahan air mata mengalir
Sambil makan,air mata terus mengalir
seorang diri,di dalam dunia kecilku

Aku mengerti kenapa aku dijaga rapi
aku hargai kerana memandang jauh untuk masa depanku
aku ingati nasihat-nasihat
aku terima segala teguran

Aku menangis sambil makan
Banyak sekali yang aku fikirkan
Kepada ALLAH aku serahkan
Kepada ALLAH aku mohon bantuan

kadang-kadang aku banyak diam  bila di depannya
tapi jauh di sudut hati aku mengakui segalanya
ucap katanya yang memberi panduan

Moga aku mampu menjadi seorang anak,adik yang baik
yang menjadi impian seorang abang..





No comments:

Post a Comment