Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, November 17, 2012

missing her is the only memory I have

Assalamualaikum..


Hari ini aku pening kepala..@_@
Aku keluar jalan2 kejap..tp pening kepala masih bersisa
Hidup di kota raya ini,mcm memang bukan tempat aku..
Haha..dulu kan..aku harap aku dapat sambung study kat Pulau Pinang
(dulu masa kecik2,pernah duduk kat sini)
sebab aku rasa kat sana tenang je...peace..............
aku x nak kat sini..hehe..busy...jalan jem..-___-
tapi akhirnya aku dapat area selangor..hoho..

Aku tengok gambar arwah ummi..
semangatku
aku rindu..
Aku pejam mata,aku buka mata,aku tahu
aku sedang sebak lagi,cuba menahan air mata lagi
jangan risau,kerana aku
sudah biasa begini
bila hati merindu..
sudah biasa begini
bila hati sentiasa mengingati...

ibu,,ratu hatiku..
missing her is the only memory I have..


4 comments:

  1. Saya hanya mampu membaca dan memberi seulas senyuman.. Tabahlah ^_^

    ReplyDelete
  2. yup..UPM..praktikal skrang kak bila..kat PPUM^^

    ReplyDelete