Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, March 11, 2013

mood dapur (part 1)

Assalamualaikum..

Rindu pulak kat Melaka :) ,rindu hospital melaka,rindu Unit Dietetik dan Sajian Hospital Melaka^^
rindu dengan suasana yang santai,meriah.
rindu dengan kakak2 ,abang2 staf kitchen yang selalu cerita pengalaman hidup mereka
selalu bagi nasihat..
rindu dengan staff kitchen walaupun ada yg lagi muda dari aku,tp sentiasa tunjukkan respect..
aku pulak sentiasa anggap mereka lebih hebat kerana ketinggian ilmu  yang ada pada mereka
rindu dengan pegawai2 catering dan dietitian kat sana yang baik hati..x jemu2 memberikan peluang dan tunjuk ajar..

rindu Kak As dan Siti yang tolong kami masak hari tu..
"jangan lupa kenangan kita bersama" kata Kak As..haha^_^
rindu nak join trayline.
teringat awal2 masa join,sebab kelam kabut,panic,nervous..hahaha..habis aku buat silap
patutnya letak lauk dalam pinggan patient,tapi aku letak kat luar pulak..adoii..maluuuuu^_^'
kecoh kejap:p
rindu nak jadi runner..
rindu nak belajar masak nasi ngan abang Aziz,banyak sungguh yang dipelajari..
rindu nak belajar masak nasi HUJAN PANAS..haha
ramai lagi yang rindu ni..dan banyak lagi la yang aku rindu..nanti aku sambung rindu ni..:)

rindu dengan Melaka yang cantik.
Negeri yang tidak terlalu sibuk,dan sunyi..pendek kata,JUST NICE:)

(melaka yang cantik dan warga melaka yang baik hati)



No comments:

Post a Comment