Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, April 27, 2013

"bila kak teh cuti?"

Assalamualaikum


Hari ni ada HEALTH SCREENING kat taman perumahan tempat aku praktikal sekarang.
Alhamdulillah..semuanya berjalan lancar.


Tadi pagi sebelum pergi program, chat dengan adik aku kejap kat facebook.
Dia kat sabah.Aku kat sini.

Adik kecik aku  tanya,

"bila kak teh cuti?"


aku sedih betul bila ada soalan mcm ni
rindunya kat dua orang budak ni, adik su dan ilham.
dua orang adik kecil yang menceriakan aku.
walaupun kadang2 nakal,tapi petah  berkata-kata.
aku banyak belajar jugak dari dua orang budak kecik ni..hehe

Hari tu abah telefon.

aku pon sedih jugak.
aku rasa aku ni dah mementingkan diri sendiri sebab tak balik rumah:(


tapi aku tak nak susahkan abah..
mesti banyak duit kena guna nanti,untuk aku,adik aku,abang aku. Dan aku tau banyak lagi perkara yang abah nak settlekan..

aku pon nak balik..tinggal sikitttttt je lagi..

yang penting sekarang,aku kena kuatkan semangat,tabahkan hati.

Ya ALLAH,lindungi ibu dan ayahku serta ahli keluargaku..Amin



No comments:

Post a Comment