Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, December 15, 2012

Sudikan..pinjamkan aku semangatmu...

Assalamualaikum


Aku yang sering bertanya tentang impian. Kadangkala tidak yakin langsung pada diri. Memikirkan sekeliling yang akan memberi pandangan. Aku yang selalu ingin menyatakan sesuatu. Kadangkala langsung biar tersimpan dalam hati. Memikirkan sekeliling yang selalu meninggalkanku. Aku yang selalu rasa ingin memberikan pandangan. Tapi selalu ia hanya di kotak fikiran. Dek memikirkan sekeliling yang tidak akan menerima. Mungkin ada perasaan yang mengatakan aku tidak berani lagi,hanya duduk dalam dunia yang statik dan tidak mencuba melangkah lagi. Tapi siapa yang pernah merasa seperti aku,pasti mengetahui sukarnya bertembung dengan semua ini. Betapa kuat aku mencuba, menjelaskan segalanya.Bangun, dan terduduk lagi. Katamu padaku membuat aku tersentak hingga aku diam tiada bicara. Membuat aku menangis di dunia kecilku.Mungkin aku perlu kamu,tak,memang aku perlukan kamu,kerna kamu yang selalu memberi semangat. Kerana itu ,berikan aku kata,mencetus inspirasi bukan yang hanya menjadi rajuk di hati.

Aku perlu kamu, sudikan..pinjamkan aku semangatmu...


No comments:

Post a Comment