Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, July 14, 2012

Atmosfera rindu

Assalamualaikum.

Aku tak mungkin di sisi kamu
seperti mana orang lain menemani
Hakikatnya memang aku jauh
jasad aku di sini

Aku tak mungkin mendakapmu
seperti orang lain yang bisa begitu
Yang nyata aku di sini kamu di sana

Aku tak mungkin peneman setiamu
seperti orang lain yang mungkin selalu
Pasti selalu aku ingatkan diri
aku hanya mampu memerhati

Jauh aku dari kamu
tapi jambatan hati masih belum mahu rapuh
Biar kukuh tak berganjak
Walau jauh
moga kasih sayang dari dulu
masih kekal di atmosfera rindu


2.46am
Sarawak

No comments:

Post a Comment