Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Thursday, April 25, 2013

mood praktikal 2 bulan

Assalamualaikum

I'm here!!!!!!!!!!!hahaa
ceh..dah lama dah kat UPM. Baru nak update -_-
Habis praktikal kat Kelantan 4/4/2013.

Banyak aku beli keropok dari Kelantan..hahaa
yang pasti dah bagi kat adik aku..untuk bawak balik sabah..
dan adik aku dah balik sabah..
dah aku dikhabarkan keropok dah selamat digoreng di rumah..hehe

So,ape cerita?
Sekarang masih mood praktikal. Praktikal komuniti, 2 bulan. Ni untuk masyarat sekeliling pulak ni.
Dah habis dah cerita hospital. Tapi lepas habis praktikal komuniti,masuk lagi hospital. Exam beb!exam!

Sebenarnya aku nervous-_-
Nervous bila fikir VIVA,bedside exam.

Haa..sekarang praktikal komuniti. Yeah.buat program:)
Aku rasa aku lagi minat komuniti la....
Hari tukan masa aku praktikal klinikal,ada satu program kelab foodnatic(pemakanan dan dietetik).
Masa tu aku rasa jeloussss laa sebab aku x dapat join program tu sebab aku tengah praktikal jauh.
Entah la kenapa..sedih betul aku masa tu. Seronok je tengok ramai yang happy masa program tu.

Masa tu aku sedar,minat aku memang lebih sikit pada komuniti...

xpekan...hehe

Haa..nak cerita..praktikal komuniti kali ni dibahagikan kepada 3 group. Group aku kat Taman Perumahan.
Menarik.
Hari Sabtu ni kami buat HEALTH SCREENING :)

Harap semua kan baik2 saja. InsyaALLAH.

Banyak cerita menarik masa praktikal hari tu^__^

Aku rindu abah,mak,adik beradik.

No comments:

Post a Comment