Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, May 4, 2013

Makan malam

Assalamualaikum

Hari ni aku jadi fasilitator kat Mid Valley untuk Nutrition Month. Kemarin datang sana sebagai peserta. Haha. Best jugak. :)
********************

Semalam ada isu DINNER+SENIOR JUNIOR

Kami telah di"brainwash" oleh senior2 kami yg da grad.(sebagai panduan,dan nasihat)
Nervous jugak aku..:p
so,SENIOR JUNIOR,Siapa2 x nak faham lagi tak tau la..
boleh kena rendam dalam sungai klang tu. hahahaa

Semalam  ada issu dinner ni,aku tiba2 jadi homesick.:(
Bertambah lagi bila aku tengok abah,mak,abang,adik aku online kat Facebook.
Maka,mulalah aku dengan moOd yang sedih  mendayu-dayuuu..:p
aku kan kalo dah homesick,mula la mcm2 hal aku buat.
contohnya, pergi rumah kawan2,lepak2 sana,tanpa tujuan..emm
bangun,duduk,jalan kat ruang tamu,tanpa arah...
tapi kejap je..mana boleh lama2! Hati mesti mau kuat beb-kata Kak Nana :)

Teringat kat rumah.. DINNER kat rumah SEBUAH KELUARGA,DINNER yang ada KASIH SAYANG.
sebab tu aku homesick..hahahaa...nak dinner kat rumah rupanya:p

Justeru, saya ingin bertanya kepada ''anda''
adakah kita masih ibarat sebuah keluarga?
jika YA,  berikan alasan anda(haha ingat ni soalan need of assessment ke;p)
jika jawapannya tidak,
sy pon x nak pergi dinner yang tak ada kasih sayang. (mood: biasa2 je)

saya nak packing barang balik Sabah,dinner kat sana. selamat tinggal (mood: gembira,cuti dah dekat^^)



p/s: siapa gerangan yang komen kat entry sebelum ini?(mood: saja tanye^^)




No comments:

Post a Comment