Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Monday, December 26, 2011

Nak balik^_^

Assalamualaikum...

 yang ni paling best buat...kegemaranku^_^

 mencabar buat si ulat bulu ni..-__-'

 rupanya,aku dah tersalah skill buat almond london..haha...layan...:P

 yang ni ikut suka aku je..hahaha..

 yang ni pon main buat je..pizza la sangat:P

 hahaha..yang ni aku buat jugak...tp...tawar la..:P
[kurangkan gula dalam makanan,tambahkan manis dalam senyuman..heehe]

 sedaappppp^_^

biar comot,asal sedapppp^_^
rindu ^_^

 rindu...

wah....nak guling2 kat katil....

 rindu....

^_^

Senyum..jangan marah-marah ok:)
apa yang baik kita ambil...tenangkan hati..lapangkan hati:)

2 comments:

  1. balik ka?saya balik dgn raihan... keke

    ReplyDelete
  2. mesti balik..lama dah aku merantau ni..hehe :((
    :x

    ReplyDelete