Tiada hadiah yg lebih berharga melainkan nasihat yang baik (^_^)

Hendaklah mereka (perempuan) melabuhkan kain tudung hingga menutupi bahagian hadapan dada-dada mereka - Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.




Saturday, April 14, 2012

but don't you quit.

Assalamualaikum

Kau tahu,kolej dah meriah!haha..emm..sbb aku rasa mcm ramai dah balik ni...
so?jadi..aku suka la...kau ingat best ke?kalau sunyi je kolej?-_-
[luahan rasa si perantau..hahahaha]

ok la...hari ni..aku bangun, ok la awal..:p
mgkin sebab dah set, bekalan eletrik bakal tergendala dari jam 8.00pg-5ptg..haha
so,aku siap awal2..tunggu2 punya tunggu..eh..belum pon terputus bekalan...pastu, aku bersenang lenag kejap melelapkan mata,tiba2 je, senyap!!!!!haaaa..dah terpukus bekalan elektrik..
aku pon bangun la..bukak pintu,3 orang housemates aku dah siap2 dah..mereka nak keluar..
aku? x la...esok aku pergi..heehe:)

maka, aku pon merajinkan diri merantau ke library...mcm biasa, aku nak memahamkan tentang soalan2 kuiz tu..harap2 aku faham dan lekat di hati..hehehe
bila aku tak tau atau terlupa..aku bukak facebook tanye kawan aku... tp yelah kalo dah bukak facebook,ade je  kecenderungan nak stay kat facebook..hahahaha
pastu...aku baru perasan miskol yg banyak..:p..kitorang pergi makan di hospital with hajar and nisa.
then, sambung balik pergi library...

pastu,masa nak balik tu...terkejut aku! jumpa biawak kat luar..besar...ok x nak hyperbola..hehehe
tu pengalaman tau tu...hihi..
maka lepas tu..aku balik la ngan kawan aku....tp memandangkan aku rasa masih teda eletrik..
maka, aku singgah..duduk2..sambung buat kerja
tetiba ada orang datang tanye,mcm ni la lebih kurang " x de eletrik?"
maka, aku pon jawap.
tetiba aku rasa ada elektrik dah...^_^..Alhamdulillah...
tapi aku masih duduk membuat kerja...
hujan turun...aku pon naik rumah..teringat kain baju masih di ampaian...

aku tak tau apa perasaan aku malam ni..hahaa
berdebar pon ada...;p
aku bukan apa,kdg2 aku tak tau la apa aku  rasa...
adoi..haha..
x de apa2 la..jangan nak buat spekulasi yg menarik la..haha
tp kan, salah satu masa yg aku berdebar ialah bila belajar pasal liver disease...
emm..masa tu memang mantap la debaran itu...
pasal apa berdebar?biarkan lah..biarkan debaran itu hilang bak angin lalu..ceewah...haha

aku gembira jugak ni...ada kek coklat kat tepi aku..hahaha...moist kek..ye kot:p
aku suka,kamu suka kek ni?^_^
malam ni kena siapkan apa2 yg belum siap lg...nak2 kalo kerja group..kena tolak ansur kan...
dan esok ke Gombak,nanti kan kedatanganku, adik2:)

ok la..korang..tu je hari ni...ntahlah,rasa nak menulis...so aku tulis..hehe
sesiapa nak belanja aku, boleh belanja sem ni,sem depan aku dah praktikal...hahaha....tetiba je:p

sumber;google
 datul, don't quit !

No comments:

Post a Comment